Tábor 2021
Údaje o střediskovém táboru:
Termín konání: 17. – 31. 7. 2021
Místo konání: Bílý Mlýn u Šidlákova (okr. Domažlice) Zobrazit na www.mapy.cz
Dopravu dětí na tábor zajistí rodiče (NE veřejnou dopravou!). Přebírání dětí proběhne v sobotu 17. 7. v době od 16:00 do 18:00.
Dopravu dětí z tábora zajistí rodiče. Před opuštěním tábora se rodiče budou podílet na bourání a úklidu tábora, nebo se po příjezdu zapojí do vykládání a úklidu táborového vybavení v Kostelci. Pravděpodobné časování je: 9:00 balení osobních zavazadel dětí, 10:00 až 14:00 bourání, balení střediskových věcí a úklid tábořiště. Příjezd rodičů očekáváme okolo 10:00 hodin. (Bude upřesněno!)
Prohlášení o bezinfekčnosti účastníka tábora
Nový aktuální a jedině správný formulář naleznete ZDE nebo ve složce ke stažení v zápatí našeho webu
Testování před táborem a na táboře
- Každý účastník se musí prokázat testem nebo alternativou. Bez prokázání nemůže vedení tábora nikomu umožnit účast na táboře. Možnosti jsou PCR test (nejvýše 7 dnů předem), antigenní test ve veřejném testovacím místě (72 hodin), antigenní samotest při nástupu, potvrzení nebo čestné prohlášení o antigenním testu ze školy nebo zaměstnání (72 hodin), 22 dní po prvním očkování, nejvýše 180 dnů od prodělané nákazy. V případě PCR testu je tento platný pro celý tábor. V případě jakékoli verze antigenního testu je třeba test opakovat každých 7 dnů na táboře, nejspíše antigenními samotesty z lékárny.
Vzhledem k této informaci vás všechny prosíme, aby vaše dítě jelo na tábor s PCR testem.
Abychom nám všem situaci ulehčili máme domluvené před táborem společné PCR testování.
14.7. v 17h přijede ke skautovně testovací sanitka firmy Česká laboratorní s.r.o..
Prosím, využijte v maximální možné míře tuto variantu.
Každá osoba má v současné době dva PCR testy hrazené ze zdravotního pojištění, abychom využití tohoto hrazeného testu mohli zařídit v testovací sanitce, budeme v pátek 9.7.2021 zasílat firmě jméno, příjmení, pojišťovnu, rodné číslo a kontakty na všechny testované.
Prosím, zapište do sdílené tabulky, zda ne/máte zájem o test u skautovny nebo zda máte „jiné potvrzení“ (po covidu, očkování …): odkaz na sdílenou tabulku mají všichni v mailu nebo v messengeru. V případě potřeby na vyžádání znovu pošleme.
Kapacita testovacího vozidla je poměrně velká, pokud byste chtěli testování využít nejen pro své dítě, ale např. i pro vás, je to možné. Zapište se do tabulky a údaje o pojišťovně atd. mi předáte individuálně.
Kdo bude v době společného testování mimo Kostelec, prosím, zajistěte si testování PCR a nezapomeňte, že výsledky budou na jistotu až za dva dny.
V případě dotazů jsem vám k dispozici.
Michaela Rosami Kuželová
606 425 246, rosami@skaut-kostelec.cz